انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران(مدرن تکنیک)

آگهی رایگان
بروزرسانی : چهار شنبه 26 ارديبهشت 1397
تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی (مدرن تکنیک)
کلیه برند های آمریکایی – اروپایی – کره ای – ایرانی
(جنرال الکتریک, سامسونگ ,بوش, ,AEG الجی و وستینگ هاووس و....)
تعمیرگاه مجازلوازم خانگی:
ماشین لباسشویی, ماشین ظرفشویی, یخچال فریزر, یخچال ساید, کولرهای گازی, ماکروفر
شعب سرویس:
دفترمرکزی66364208-66364207
شمال و شمال شرق تهران26803317
لواسان26569859
شمال غرب تهران88566359
مناطق مرکزی تهران66576124
جنوب تهران55102370
غرب تهران44255451-44362517
پاسخگویی شبانه روزی09126728423

(مجموعه سرویسکاران(در خصوص تعمیرات لوازم خانگی، تعمیر ماشین ظرفشویی، سرویس ماشین ظرفشویی، تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر یخچال، تعمیر یخچال ساید بای ساید، تعمیر ماکروویو، سرویس یخچال فریزر و... ) برگرفته از کادری مجرب و با تجربه اماده خدمت رسانی در سراسر استان تهران در حیطه ی تعمیرات لوازم خانگی و در کلیه ی برندها و سرویس دهی در محل در کلیه مناطق استان تهران می باشد.)
برندهایی مانند (سامسونگ، الجی، ابسال، هیمالیا، پاکشوما، بوش، مدیا، AEG و ...)
امروزه در تمامی منزل ها و محل کار لوازم خانگی برقی و گازی به زیادی یافت می شود . یخچال ، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و غیره از جمله لوازم پر کاربرد در محل کار و منزل هستند . نگهداری و تعمیر این لوازم امری بسیار مهم بعد از انتخاب درست آن می باشد.
گروه فنی مهندسی سرویسکاران با کادری مجرب در زمینه تعمیر لوازم خانگی و نگهداری آن آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.
لوازم خانگی به دو دسته لوازم حرارتی و لوازم الکتریکی تقسیم می شوند.
از جمله تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی به موارد زیر می توان اشاره کرد:
تعمیرماشین لباسشویی-تعمیریخچال-تعمیر ماشین ظرفشویی- تعمیرماشین لباسشویی-تعمیرماکروفروغیره
لازم به ذکر است که تعمیرات و نصب لوازم خانگی امری بسیار تخصصی می باشد و حتما باید از افرادی متخصص و با تجربه کمک گرفت تا از هزینه های بعدی جلوگیری شود.

نکات مهم در تعمیرات لوازم خانگی برقی
انواع لوازم خانگی در صورت ایجاد خرابی و یا بروز عیب در ان ها ، باید توسط یک فرد متخصص عیب یابی و تعمیر گردد. اگر عیب بوجود امده در دستگاه به موقع رفع نشود ممکن است منجر به اسیب رسیدن به دستگاه برقی شود و پس مدتی دیگر به خوبی کار نکند. انتخاب تکنسین مربوط برای رفع عیب دستگاه نیز خود امری مهم و ضرروری می باشد زیرا اگر فردی متخصص را انتخاب نکنید، نیز به دستگاه اسیب وارد میشود.
نکته مهم در نگهداری لوازم خانگی برقی این است که بدنه این وسایل به هیچ عنوان نباید با آب شسته شود. شستشو توسط آب، بسیار خطرناک بوده و منجر به برق گرفتگی فرد می شود. موتور لوازم خانگی برقی باید به دور از تماس با آب قرار داشته باشد. پس از استفاده از وسیله، حتماً باید سیم آن را از پریز برق خارج نمود. در مورد ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی، اتصالات لوله کشی آب و برق باید به درستی انجام شود. اگر لوله های آبرسانی وسیله به درستی انجام نشود، ممکن است آب از محل اتصالات، نشت پیدا کند.
یکی از مشکلاتی که برای ماشین ظرف شویی اتفاق می افتد این است که ظروف را به خوبی خشک نمی کند. علت ممکن است مربوط به نقص در المنت یا ترموستات وسیله باشد. در این صورت برای تعمیر ماشین ظرف شویی، باید وسیله را از برق جدا کنید. سپس وضعیت سیم ها و مدارهای الکتریکی دستگاه را کنترل کنید. اگر تخصصی در این مورد ندارید، توصیه می کنیم حتماً از کارشناس فنی نمایندگی مجاز، برای این کار کمک بگیرید.
در حالت دیگر ممکن است ترموستات خراب باشد. ترموستات ماشین ظرف شویی، حکم یک دماسنج را دارد. در این حالت است که ترموستات به خوبی عمل نکرده و قبل از خشک شدن ظرف ها، دستگاه خاموش می شود. برای رفع این عیب، حتماً اتصالات ترموستات باید توسط یک مولتی متر کنترل شود.
برای تعمیر ماشین ظرف شویی که درب آن بسته نمی شود، باید لولای در و اتصالات پلاستیکی مربوط به آن، بررسی شود و در صورت خرابی، تعویض گردد. اگر ماشین ظرف شویی نتواند به خوبی ظرف ها را تمیز کند، علت در کثیفی فیلتر دستگاه است. برای رفع این عیب، باید نسبت به تمیز نمودن فیلتر اقدام کرد.
به طور کلی برای تعمیرات لوازم خانگی برقی، بهتر است ابتدا عیب دستگاه را مشخص کنید. یخچال، ماشین لباس شویی و ماشین ظرف شویی و ماکروویو از مهم ترین و پیچیده ترین لوازم برقی هستند؛ پس تعمیر این نوع دستگاه ها حتماً باید توسط فرد ماهر انجام پذیرد.


سرویسکاران در کلیه مناطق تهران اماده خدمت رسانی در کلیه امور تعمیر لوازم خانگی در م
آگهی دهنده
فرید میرکی
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 982234
بازدید : 451
دسته بندی : تعمير لوازم
آگهی دهنده
فرید میرکی
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com