انتخاب موقعیت
انتخاب گروهبندی

رسوبگیر آب ( مغناطیسی و الکترومغناطیسی

آگهی رایگان
بروزرسانی : شنبه 5 اسفند 1396
بازدید کننده محترم در این آگهی قصد داریم یک رسوبگیر جدید آب را معرفی و عرضه نمائیم لطفا جهت انتخاب صحیح دستگاه رسوب گیر آب 8 مورد ذیل را مطالعه و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و مشاهده تصاویر از وب سایت ما به آدرس www.sepied.com بازدید و یا با شماره تلفن های ذکر شده در پایان آگهی تماس حاصل فرمائید .

تعریف :

دستگاهی است مغناطیسی جهت جلوگیری از ایجاد رسوب و از بین بردن رسوبات قبلی در لوله های آب و تمام سیستم های خانگی و صنعتی که با آب کار میکنند در دو نوع 1- مغناطیسی : که منبع انرژی آن یک مگنت مغناطیسی دائمی میباشد و هزینه تامین انرژی ندارد. 2- الکترومغناطیسی : در این مدل برای تامین انرژی از برق استفاده میشود و نسبت به مدل اول تخصصی تر و میزان اثر گذاری بیشتری دارد . هر دو مدل بدون نیاز به هزینه نگهداری و اپراتوری میباشند و حجمی کوچکتر و قیمت مناسبتر نسبت به رسوبگیرهای دیگر دارند .

مکانیسم عملکرد رسوبگیر مغناطیسی و الکترومغاطیسی :

به زبان ساده با اعمال یک میدان مغناطیسی متغیر در مسیر جریان آب ، املاح رسوب گذار موجود در آب ( که عمدتا بی کربنات ها هستند) از حالت یونی خارج شده و به حالت مولکولی تبدیل می شوند. که ماحصل آن تبدیل کریستال یونی (کلسیت که ساختار آن چسبنده و سخت است) به کریستال مولکولی (آراگونیت که ساختار آن نرم و غیر چسبان است) می باشد. که این مولکولها به هم ملحق شده و پدیده دانه برفی را بوجود می آورند که به صورت شناور در آب قرار دارند به طوری که نه تنها دیگر رسوب نمی کنند بلکه امکان حذف این دانه های درشت با فیلترهای نسبتا ساده امکان پذیر است. این عمل باعث آزاد شدن آب می شود که نتیجه آن کاهش کشش سطحی و افزایش حلالیت آب است. نکته دیگر اینکه آب مغناطیسی توانایی کندن رسوبات قبلی موجود در لوله ها را دارد. این دستگاه ها هیچ ماده ای به آب اضافه یا از آن کم نمیکنند در واقع با تغییرات فیزیکی توضیح داده شده مانع از تشکیل رسوب آب میشوند بنابرین روی کیفیت آب آشامیدنی تاثیر منفی نمی گذارند و علاوه بر صنعت در محل هایی که از آب برای مصارف آشامیدنی استفاده میشود مانند ساختمانهای مسکونی بدون نگرانی قابل استفاده است.

مورد مصرف رسوبگیر مغناطیسی و الکترومغناطیسی :

یکی از مشکلات دستگاههای صنعتی و خانگی که با آب کار می کنند ناشی از جرمی است که درون لوله ها و مخازن این دستگاهها بسته می شود و باعث مشکلات زیادی که در ذیل کاملا ذکر شده مانند : ضخیم شدن جداره مخازن حرارتی و مصرف انرژی بیشتر جهت گرم کردن آب و در نتیجه سوختن جداره مخزن ، پایین آمدن راندمان دستگاه ، کاهش سرعت انتقال آب و اتلاف انرژی در مسیر ، کاهش عمر دستگاه ها و لوله ها می شود که سالانه کارخانه جات و خانه دارها مجبورند هزینه و وقتی را صرف تعویض یا تمیز نمودن قطعات و دستگاهها نمایند. کارایی دستگاه رفع مشکلات فوق الذکر و بصورت دقیقتر مشکلات ذکر شده درذیل میباشد :
1-سیستم شوفاژ ، موتور خانه ها و مبدل های حرارتی .
2 - برج های خنک کننده و پکیج یونیت .
3- چیلرها ، ایرواشرها و تهویه مطبوع .
4- بویلرهای آب ، منابع کویلی .
5- استخر ، سونا ، جکوزی و کارواش .
6- صنایع غذایی و لبنی ، خطوط تولید نوشابه و آب معدنی .
7- هتل ها ، رستوران ها ، بیمارستان ها و مراکز دندان پزشکی .
8- سیستم های خنک کننده نورد دستگاههای چاپ .
9- دستگاههای تزریق پلاستیک .
10- خطوط نورد فلزات .
11- کوره های القایی ، خ
آگهی دهنده
پاک گستر سپید
  • قیمت : مناسب - بسته به ظرفیت مدل
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران – خیابان هاشمی – حدفاصل رودکی و نواب – نبش کوچه یوسف زاده – پلاک 24 – همکف
ارسال پیام به آگهی دهنده
کدآگهی : 233430
بازدید : 3954
دسته بندی : ساير خدمات
آگهی دهنده
پاک گستر سپید
  • قیمت : مناسب - بسته به ظرفیت مدل
  • تلفن :
  • شهر :
  • آدرس : تهران – خیابان هاشمی – حدفاصل رودکی و نواب – نبش کوچه یوسف زاده – پلاک 24 – همکف
ارسال پیام به آگهی دهنده
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
دستگاه ذخیر شماره موبایل مشتری
بازاریابی و تبلیغات پیامکی
بازاریابی و تبلیغات پیامکی

بهترین پنل اس ام اس با بیشترین امکانات و کمترین تعرفه پیامک

niazpardaz-sms.com